پیش‌بینی بورس برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | جای بیشتری برای نزول وجود ندارد فرمول تبدیل رهن به اجاره‌خانه ۱۴۰۳ اعلام شد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با افت پلکانی به کف حمایت برگشت آغاز فروش فوق‌العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور از فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | متقاضیان چهار روز مهلت دارند واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات خودروی سوبا M۴ | رونمایی از خودروی جدید فردا موتورز + قیمت

  • کد خبر: ۱۶۱۴۱۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
نگاهی به مشخصات خودروی سوبا M۴ | رونمایی از خودروی جدید فردا موتورز + قیمت
خودروی سوبا M4 یکی از محصولات جدید شرکت فرداموتورز است که به معرفی مشخصات آن پرداخته ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت فردا موتورز جزو آن دسته از کمپانی‌های نوپای خودروسازی در داخل کشور محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده. سوبا M۴ یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده که عرضه آن اخیرا در بازار آغاز شده است.

در اولین شرایط فروشی که شرکت فردا موتورز از سوبا M۴ در اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر کرد، این خودرو دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. این طرح که موعد تحویل خودرو‌های آن ۹۰ روزه بود، به صورت نقدی دو مرحله‌ای انجام گرفت که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن در ابتدای ثبت نام و الباقی نزدیک به موعد تحویل خودرو پرداخت می‌شود.

پیش‌بینی قیمت سوبا M۴ در بازار

به دلیل عرضه محدود این کراس‌اوور چینی در بازار، فعلا کشف قیمتی از آن صورت نگرفته است، اما پیش‌بینی می‌شود در صورتی که در طرح جدید اعلامی برای بعد عید قیمت محصولات فردا موتورز افزایشی نباشد، قیمت بازاری سوبا M۴ در محدوده ۳ میلیارد تومان باشد.

چراکه خودروی T۵ فردا موتورز در ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در شرایط فروش این شرکت به قیمت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان و در بازار در حدود یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود. اختلاف قیمتی که این محصول در کارخانه و بازار دارد، حدود ۵۷۰ میلیون تومان است.

همچنین محصول دیگری از این شرکت مثلا خودروی SX۵، در آخرین شرایط فروش فردا موتورز قیمت ۹۸۹ میلیون تومان برای آن درنظر گرفته شده بود. قیمت بازاری آن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است و درنتیجه اختلاف قیمتی حدودا ۶۱۰ میلیونی دارد.

این در شرایطی است که اکثر محصولات مونتاژی برای بعد از عید افزایش قیمت حداقل ۳۵ درصدی را تجربه کرده‌اند. درنتیجه درصورتی که در شرایط فروش جدید، خودروی سوبا M۴ با افزایش قیمت همراه باشد، قیمت بازاری آن به احتمال قوی بالای سه میلیارد تومان خواهد بود.

معرفی اجمالی سوبا M۴

این خودرو جدیدترین محصول شرکت فردا موتورز است که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد. پیشرانه‌ای که برای آن درنظر گرفته شده، یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱.۵ لیتر و تکنولوژی TGDI است که توانایی تولید حداکثر ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

گیربکس سوبا M۴ از نوع هفت سرعته دوکلاچه‌تر بوده که مشکل داغ کردن آن در ترافیک‌ها را به حداقل می‌رساند.

همچنین این کراس‌اوور هفت نفره گران‌ترین محصول فرداموتورز محسوب می‌شود. درنیجه از لحاظ آپشن‌ها و امکانات رفاهی، غنی‌ترین محصول شرکت سازنده است. ازجمله امکانات جالب این خودرو به شرح زیر است.

کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور هشدار برخورد از جلو، کنترل هوشمند نوربالا، رادار نقطه کور، سقف پاناروما، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، شارژر وایرلس، گرم‌‎کن صندلی‌های جلو، ماساژور صندلی‌های جلو و دوربین ثبت وقایع از جمله آپشن‌های جالب این خودرو است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->